lördag 15 december 2007

BÄSTA SVARET PÅ VARFÖR ÄR DÄRFÖR.


igår var vi ute. jag blev övertalad att följa med ut på krogen. träffade en jävla massa människor från förr, det var riktigt roligt.
det blev efterfest hos ag, eftersom hans lya bra ligger femtio meter därifrån. roligt och bra stämning till en början, men jag såg på ag att han hade ngt att vräka ur sig.
han började tjafsa med mig och än en gång frågade vafan hans problem med mig var. vi har varit vänner i flera år. han hade ett enkelt svar på den frågan.
för att jag älskar dig. jag vill vara med dig.

jag trodde jag skulle dö och försökte dra därifrån och hoppas att antingen var så full att han inte menade det eller att han var så full och har blackat idag.
som tur var började det lukta bränt så tankarna på mig släpptes. men den jäääveln analyserar alltid mig, jag är så trött på det. han säger att jag är världens krångligaste människa, och att han vill hjälpa mig. röra vid mig. inte mer. jävla skitsnack. han ville knulla. och han vägrar inse att jag är upptagen.

vi hittade det som luktade bränt. en lampskärm att kommit förnära glödlampan. sedan stack jag.
ute i trappuppgången träffade jag ett gäng killar med massor av pizza och öl och frågade ifall jag hade lust att haka på. javisst sade jag. så det blev lite pizza, mkt mer öl, och tidigt imorse kom jag hem.
en sjuk helkväll och jag lade bara 100 pix på den. klockrent.

vissa saker hade jag kunnat vara utan. som malin och stoffe på toaletten, som den sjuka smällen jag gav malin så att det svartnade för hennes ögon(jag såg inte att det var hon, det var ngn som sparkade mig svinhårt på smalbenet så jag blev arg. malin och jag brukar småslåss men jag slog cphårt. FÖRLÅT IGEN)
ags kärleksförklaringar, nu kan ju inte vi vara vänner mer.

nu skall jag äta, duscha, göra mig jobbfin och jobba röven av mig.

min näsa är helt sjuk. jag nyser hela tiden. jag är allergisk mot julen.

Inga kommentarer: