tisdag 18 december 2007

GOOD FRIENDS AND A BOTTLE OF PILLS


trots det här bakslaget så har det hänt två bra grejer under tiden.
jag träffade två av mina gamla lärare där jag gick och var slö i huvudet igår påväg hem från vägverket.
båda två flög över mig och undrade ifall jag fortfarande skrev, frågade när man får se mitt namn i affärerna, på bokhyllorna.
jag blev helt ställd och bara eh...jaha.
men det är ju skitkul. de tyckte i våras att jag skrev så fantastiskt bra att de fortf inte glömt. det är liksom lite woow! över det. nu idag gör det mig glad. igår var det en omöjlighet.

DESSUTOM har jag fått jobb på julafton. det är helt jävla fantastiskt. jag har tjatat och tjatat. och det gav resultat. nu blir det ännu mer cash.
det rullar på lite iaf, lite cash i fickan för en gångs skull.

nu fan skall jag ta tag i mig själv, jag skall se till att klara mitt jävla körkort, jag kommer aldrig mer ngnsin köra fortare än sju km på en gårdsgata iaf. jag tänker inte missa en enda jävla skylt.

och jag skall bestämma mig.

Inga kommentarer: