torsdag 27 december 2007

DU HAR SÅ LÄTT ATT STAMPA SÖNDER NÄR DU VÄL FÅTT IN EN FOT


jag mår bra nu. jag har fortf det där vid äggstockarna. som jag skall kolla upp. förhoppningsvis är det bara ngn infektion. jag vet inte. jag vet inte vad jag skall hoppas på. för det låter ju inte party ngt av alternativen.

jag fick alltså maginfluensan natten till juldagen. vaknade mitt i natten av ett sjukt illamående och spydde rätt konstant därefter. det höll i sig hela natten, dagen och kvällen. sedan var det feber och värk i kropppen som tog över.
jag har fortf inte fått i mig ngt vettigt, men för knappt en timme sedan vågade jag mig på en kopp kaffe.

jag är så trött på julen. så jävla trött. jag kräks nästan av bara ordet. och maten skall vi inte tala om. den kräks jag verkligen av. nästa år står jag inte ut. jag vägrar välkomna julen, känslan, whatever som står att erbjuda. det får räcka nu. jag är förhoppningsvis inte hemma ändå, om jag då äntligen lyckats spara ihop till min resa.

imorgon hade jag tänkt försöka få i mig ett par cider borta hos ola. tydligen fet fest. kan vara gött. om jag orkar stå på mina ben. annars är ju måndag nära nog.

det saknas ngt.

Inga kommentarer: