söndag 30 december 2007

THIS YEARS LOVE.


jaha. ett år till ända. och tacka fan för det.inget extraordinärt, verkligen inget, känns särskilt överväldigande med det här året när jag tänker efter. förutom TVÅ saker.

1. scenen som tagen ur en film dagen då felicia kom hem från sin femmånaders resa. jävlar. har ngn ett finare minne än det så kan ni ju säga till.
2. ozzy osbourne.

resten..tja. det kunde väl samtidigt ha varit värre, men det kan det väl förfan alltid.
de första månaderna spenderades i väntans tecken. spänd. tills mina blonda halvor kom hem.
studenten krockade med srf, varken det ena eller det andra var ngt att ha. studenten var bara ett högt okärt återseende av folk jag fullkomligt skiter i. srf sög rakt igenom, ingen känsla alls, dåliga band. alldeles för dyrt.
hultsfred var jag sjuk hela veckan igenom. jag såg till att vara så full att jag inte brydde mig under ozzy och det gick tamefan. slängde mig i tältet och yrade natten igenom direkt efter.
midsommar var inget speciellt. det som hände ett par dagar senare är dock värt att nämna. en resa till stockholm och en ny plats i mitt hjärta blev fyllt.
det var en relativt bra fortsatt sommar. speciellt i huddinge. på balkongen. i sol. med öl. i sängen där det var så varmt att man blev tokig. massa fina minnen från sommaren i huddinge.

sedan..tja. lite jobb hit och dit. rätt knapert. kuggade på min uppkörning, jag har blivit sjuk varenda gång det hänt ngt jag sett fram emot.

jag opererade käften och låg i smärtor en hel vecka. det är också värt att nämnas. i april.

min katt dog. iförrgår.

nej. jag ville bara framföra till den som bestämmer att om lite mindre än ett dygn så är det ett nytt år, att jag skulle vilja ha lite mer krydda, åt det goda hållet.
det blir vad man gör det till har totalt grusats till intet för mig det här året. och därför anser jag mig besitta rätten att vara bitter.

gott nytt jävla år.

Inga kommentarer: