tisdag 18 december 2007

SHE'S ALL OVER THE PLACE.


hur fan lyckades jag bli så opopulär genom att byta till blogger?
så jävla taskigt.
fyfan.

imorgon skall jag handla klart alla julklappar, går runt och är stressad som fan över att det inte är klart.
jag fullkomligt HATAR julen nu. början är helt okej, det är lite mysigt, man kommer i stämning. alla är lite extra trevliga. vid den här tiden är det krig, det handlar om liv och död. jag hatar kampen i affärer. jag hatar mkt folk övht. jag klarar knappt av att gå på marknad utan att känna en stark jävla lust av att skrika åt alla med barnvagnar att stanna hemma förfan, alla småkids som smäller skitbomber, alla gamla som går i takt med sniglarna.
men det vore ju både hemskt och respektlöst. jag tycker ju om alla er egentligen. men måste ni gå in i mig? röra vid mig?

har jag inte gett ngn tillåtelse, rör aldrig vid mig. jag gillar inte det. okej?
bra.
gå helst inte in i mig heller, jag kokar så lätt över av det.

fan. nu blev jag irriterad ist.

4 kommentarer:

Nostalgia sa...

jag är lite dålig på att läsa bloggar märker jag. först NU kom jag på att du har ny blogg :)
pusso!

Anonym sa...

men haha. knäppo. :)
puss!

Kajsa sa...

jag läser!

djess sa...

aaw. kajsa. long time! vad kul! jag har saknat dig lite. hur är allt?