onsdag 19 december 2007

I COULD FLOAT HERE FOREVER.


kul att några ger sig till känna iaf. 8)

idag har jag varit i stan från elva i morse fram till nu. det tär på..allt. känner mig helt nollad.
men ett par julklappar till blev det. snart är jag klar.

idag är det dags för jobb. och imorgon. sedan är jag ledig i helgen, såvitt jag vet.
och så blir det jobb på julafton. det kommer bli skoj.

jo just det. jag köpte en jäkla klänning till nyår. jag tycker inte om nyår heller. jag gillar inte att vara SÅ uppklädd. det finns inget tvång, men jag vill inte vara sämre än andra. i många fall skiter jag i vilket, men orka glida rint i converse och jeans med en trasslig tofs när alla andra glimmar och strålar.

egentligen är jag mer pepp på nyår i sveg med alla grabbarna, men inbjudan kom lite försent. jag hade hunnit betala allt till den festen jag skall på.

det ordnar sig nog.
hur firar alla nyår nu? vad gör NI?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet precis hur det där känns.. får panik bara jag tänker "affär"
Hysteriska människor som beter sig som om vi lever i ett land med mycket begränsat tillgång på varor. "förfan, trampa inte ner mig, där är så det räcker till dig oxå"-liksom.
Och till jul är den hysterin än värre:S

Anonym sa...

JAG SKA TILL GÖTEBORG PÅ NYÅR

så bite me

djess sa...

mosarfitta, ge faaan! varfööööör? trodde du skulle med oss till räkan.

ninni.förjävligt är det.