måndag 17 december 2007

REACH FOR THE SKY.


jaha. det var det. jag kuggade.
det var ungefär efter halva tiden, i ett område där det är 30 km/h som gäller. vilket jag höll. jag låg ungefär i 20. och efter en halv minut ser jag en skylt med område upphör. då har jag kör i 20 km/h på en gårdsgata. som jag givetvis vet vad betyder. du får inte köra i mer än gångfart. ungefär 7 km/h. jag låg i drygt 20. jag fattar inte hur jag kunde missa den.
när vi kört klart och stannat bilen och han sade 'du blev inte godkänd idag, jessica' så var det det enda jag hörde. jag tänkte inte på någo annat än just den meningen.
jag gick helt kyligt in på ett matställe, beställde utav bara fan, åt upp allt och gick sedan på toaletten, spydde upp det igen och åkte hem. jag tror inte att jag tänkte ngt. som jag kommer ihåg då. förutom du blev inte godkänd idag, jessica.
så fort jag kom hem och stängt dörren om mig attackerade mina tankar mig själv
du är så jävla dålig, fan vad pinsamt att kugga, fan vad kass du är som missade skylten, hur svårt skall det behöva bli? du duger inte till ngt, alla kommer skratta och tycka att du är kass, det står skrivet i ditt fula jävla ansikte att du är totalt värdelös. alla vet det. nu är det bekräftat.
DU ÄR VÄRDELÖS.

det känns inte det minsta bra. det suger som fan, faktiskt. jag vill inte göra om det igen.
jag vill inte ha ngn sympati. jag lovade att jag skulle berätta.

så. jag kuggade. och jag är totalt jävla värdelös.
nu skrattar min käre far säkert gott, det här hade ju han förutsett.
och jag gav honom rätt.

igen.

Inga kommentarer: