söndag 23 december 2007

I WILL FOLLOW YOU INTO THE DARK.

jaha. då är det julafton imorgon. enorm fylla på tisdag. sedan vet jag inte mer tills nyår.
jag är så jävla tom. inte på känslor, men på ord. det råder fortf total kaos inombords. det som hjälper är musik och folk som förstår och inte tjatar på mig utan pratar. som vanligt.

jag saknar felicia. vi ses först på tisdag.
jag saknar er. allihopa. vart har ni tagit vägen?

jag saknar sommar och festival och fula solbrännor.

men nu siktar vi in oss på att klara julen.

och just det, det har hänt ngt. med min mage. jag måste kolla upp det. jag är för fin i mun idag för att beskriva hur det känns. kanske är det en unge därinne..?
huva.

2 kommentarer:

Nostalgia sa...

god jul lilla jesso. hoppas magen mår bättre snart. pusso!

djess sa...

god jul fina jenno. det ordnar sig nog. :)
puss.