söndag 23 december 2007

I DONT WANNA TALK IF IT MAKES YOU FEEL SAD.




jag saknar något. något fast. något att vara säker på. jag vill ha klarhet i något. jag är trött på denna jävla stormen. jag går runt och vet ingenting. jag känner mig tafatt. och korkad. trött.
det är inte lätt att förstå. och jag har vägrat inse. att mitt liv fullständigt har raserat.
men jag kan inte följa med i fallet, jag behöver vara stark, för er skull.
jag vill kunna vara stark för dig.

jag bubblar. det är så mkt känslor. för er. jag vet inte vart jag skall göra hän dem.
det är tankar. tankar om allt.
och frågor. ständigt.
den mest återkommande frågan är 'vad skall jag göra? vad gör jag nu?'

det är så frustrerande.

jag borde skrivit ett brev till tomten..

kära tomten, jag önskar mig lite lugn. och något fast i min tillvaro.
det är det enda jag verkligen önskar mig, just nu. lite stabilitet.
tack så mycket på förhand.
jess.

Inga kommentarer: